Test z rodzajów folii wygrywa folia monomeryczna

Jako, że byłam na drugim roku studiów, po półmetku, pojawił się temat praktyk studenckich. Moja specjalność nie miała wiele wspólnego ze studiowanym kierunkiem, a była nią reklama kreatywna. Tak czy siak praktyki odbyć musiałam. Miesiąc w agencji reklamowej.

Dla kogo najlepsza reklama z folii monomerycznej?

folia monomerycznaGdy zaczęłam praktyki powiedziano mi, że łatwo nie będzie. Faktycznie – pod koniec dostałam zadanie od szefa. Jakie są rodzaje folii i którą wybrałabym dla klienta, który pojawił się tego dnia akurat u nas w firmie. Nie było trudno dowiedzieć się, że są folie polimerowe, wylewne, krótkookresowe i perforowane, ale całą noc zastawiałam się, którą wybrałabym do tego zlecenia. Folia monomeryczna była najbardziej popularna i chciałam ją polecić, ale nie byłam pewna czy reklama będzie na krótki okres. Wiedziałam też, że powierzchnia reklamowa będzie płaska, a do tej folia monomeryczna była najlepsza. To z tą folią oblepia się np. autobusy, ponieważ nie będzie taka reklama jeździła zbyt długo. Musiałam spojrzeć na projekt reklamy i jeszcze raz zastanowić się, czy folia ekonomiczna, bo tak nazywa się folię monomeryczną, będzie tą odpowiednią. Ocena z praktyk była ważna, bo wpływała na moje stypendium. Gdy spotkałam się z szefem, odpowiedziałam krótko: folia monomeryczna. Zapytał dlaczego. Odpowiedziałam, że jest najbardziej ekonomiczna i że jest krótkookresowa, a nasz klient nie był pewny czego chce. Wchodził dopiero na rynek, więc za pół roku może się z niego wycofać lub może się przebranżowić. Ta folia była dla niego idealna.

Z praktyk dostałam piątkę, a klient otrzymał samochód oklejony „moją” folią. Praktyki zaliczyłam, studia skończyłam i znalazłam swoja wymarzoną pracę. Tak się złożyło, że mocno związana z reklamą, ale nie zewnętrzną. Reklamowałam zasoby ludzkie – zostałam PR-owcem.